Recos Computers - computers
Recos Computers - notebooks
Recos Computers - monitoren
Recos Computers - printers
Recos Computers - onderdelen en accessoires
previous arrow
next arrow
Slider

Probleemoplossing

storing

In het geval dat u storingen ondervindt aan uw telefoon, tv of internet verbinding, kunt u eerst zelf een aantal stappen ondernemen voordat u contact opneemt met de helpdesken van uw glasvezelprovider.

Internet storing:

Als u geen internet heeft via een WiFi verbinding, herstart dan eerst uw router of experiabox door minimaal 5 minuten de stroom van het appraat af te halen (*). Heeft u vervolgens nog geen draadloze internetverbinding, controleer dan eerst (indien mogelijk) of u met een vaste kabelverbinding internet heeft. Heeft u dan wel internet controleer dan op uw computer/laptop/tablet of de draadloze ontvanger staat ingeschakeld. Heeft u nog steeds geen internet neemt u dan contact op met uw service provider.

Telefoon storing:

Indien u geen of wegvallende telefoonverbindingen heeft, controleer dan eerst of uw telefoon handset (in geval van een draadloos apparaat) voldoende is opgeladen. Vervolgens haalt u van uw modem of experiabox 5 minuten de stroom van het apparaat (*) heeft u dan nog geen telefoonverbinding, neem dan met een mobiele telefoon contact op met uw provider.

Interactieve TV storing:

Indien u geen of slechte interactieve TV heeft, haal dan eerst de stroom van de TV decoders af voor 30 seconden, laat deze vervolgens weer opstarten en controleer opnieuw. Mocht dit niet werken, controleer indien mogelijk met een andere decoder of het beeld wel goed is, neem contact op met uw provider indien er een decoder defect mocht zijn. Werkt de tweede decoder ook niet, haal dan voor een periode van 5 minuten de stroom van de modem of experiabox (*)

* Nadat u de stroom weer op de experiabox/modem/router heeft gezet wacht 5 minuten totdat het apparaat is opgestart !!

Terug naar boven